Piagam Pelanggan merupakan suatu penyataan komitmen bertulis oleh Jabatan Kerajaan terhadap perkhidmatan yang diberikan kepada pelanggan, selaras dengan Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam (PKPA) Bilangan 3 Tahun 1993.
Bagi mencapai maksud tersebut, beberapa aktiviti telah dijalankan. Antaranya ialah:
- Memaparkan Piagam Pelanggan di setiap klinik.
- Melakukan Kajian Kepuasan Pelanggan 2 kali setahun.
- Melakukan Kajian Masa Menunggu di klinik-klinik pakar dan farmasi
- Mengkaji kesesuaian Piagam Pelanggan dari semasa ke semasa
Senarai Pencapaian Kepuasan Pelanggan
- Kajian Kepuasan Pelanggan Fasa 1 2011
Kandungan telah diakses 13717 kali
Waktu Melawat
- Wad 1, 2, 3, 4, 7, 8 & 9
- Setiap Hari (termasuk Hari Kelepasan Am)
12.30PM - 2.00PM || 4:30PM - 7:30PM
- Setiap Hari (termasuk Hari Kelepasan Am)
- Wad Rawatan Rapi (ICU / NICU / SCN)
- Setiap Hari (termasuk Hari Kelepasan Am)
12.30PM - 2.00PM || 4:30PM - 7:30PM
- Setiap Hari (termasuk Hari Kelepasan Am)
- Wad Bersalin (Wad 5 & Wad 6)
- Setiap Hari (termasuk Hari Kelepasan Am)
12.30PM - 2.00PM || 4:30PM - 7:30PM
- Setiap Hari (termasuk Hari Kelepasan Am)
- Kecemasan
- 24 Jam
- Kafeteria
- 7:00AM - 8:00PM
Aplikasi Jumlah Pelawat ini hanya dipaparkan untuk Pengurus Laman bagi tujuan mengubah configurasi.